Ons team

 

b403ea77c7f6ac79a353678f1117e11a.png
Ard Hartman
Oprichter en eigenaar

Hallo mijn naam is Ard Hartman en ben samen met mijn compagnon oprichter en eigenaar van AlleZFlex BV. Ik ben samen met het team van AlleZFlex verantwoordelijk voor het contact met klanten en relaties. Het dagelijks bezig zijn met klanten, medewerkers en ondernemers inspireert mij en geeft inzicht in nieuwe kansen. Naast ondernemer ben ik trotse vader van een dochter en zoon en hou ik ervan om met het gezin erop uit te gaan en leuke dingen te doen zoals mountainbiken, skiën of gezellig met vrienden te barbecueën.

a59bc75ce42762bbc10a8760bfe51498.png
Pascal Bunskoek
Oprichter en eigenaar

Welkom, wat fijn dat je er bent. Mijn naam is Pascal Bunskoek, 42 jaren jong en trotse vader van 2 prachtige meiden. Grondlegger en mede eigenaar van AlleZFlex en dat al 10 jaar met onwijs veel plezier. Mijn dagelijkse verantwoordelijkheden binnen AlleZFlex zijn grotendeels op financieel vlak, medewerkers ondersteunen en nieuwe kansen zien in de veranderende wereld van werk. Voor ons telt “de juiste persoon op de juiste plaats” vinden voor zowel klant als kandidaat. Graag nodig ik je uit voor een kop koffie. Tot ziens.

a11e4dd775388447b06fbba36c0fb20f.png
Richard Kloeze
Accountmanager

Mijn levensmotto is : “ Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan" en daarnaast help ik graag andere mensen. Dit typeert mij als mens. Ik ga uitdagingen juist niet uit de weg, waarbij ontzorgen en verzorgen een van de belangrijkste schakels in mijn leven zijn. Mijn naam is Richard Kloeze, getrouwd met de liefste vrouw en trotse vader van een tweetal prachtige tweelingen, bijna 22 en 24 jaar oud. Binnen ons gezin heeft iedereen wel iets met zorg, dit zit in onze genen.  Bij AlleZFlex ben ik relatiebeheerder / account manager en dagelijks op zoek naar nieuw werk en werknemers voor een duurzame samenwerking. Het doel is: De werknemers en klanten duurzaam te ontzorgen, verbinding en vertrouwen. Net even dat extra stukje extra doen. Op zoek naar wat het beste is voor de werknemer en werkgever. De juiste mensen en vakmanschap zijn de belangrijkste waarden.  Binnen AlleZFlex ben ik senior en heb ik ontzettend veel mensen gesproken, hierdoor is mijn klantenkring breed in diverse branches.  Deze relaties onderhoud ik en daarbij heb ik veel mensen naar een vaste baan mogen helpen. 

eec03eccc48f276978d59bc0f1d28776.png
Elri ten Oever
Accountmanager

Ik ben Elri en werk inmiddels alweer enkele jaren als intercedent bij AlleZFex, “Als intercedent probeer ik zoveel mogelijk mensen te helpen bij het vinden van werk”. Deze mensen nodig ik uit voor een intake gesprek. Afhankelijk van wat ze kunnen en willen, kijk ik of we passende vacatures hebben bij onze klanten. Ik ga ook geregeld op bezoek bij klanten en ben daardoor regelmatig buiten de deur. Ook het benaderen van nieuwe bedrijven voor een samenwerking met AlleZFlex behoort tot mijn taken. Niet te vergeten het administratieve gedeelte, er komt nog wel wat papierwerk bij kijken. Het constant schakelen tussen verschillende mensen maakt het werk afwisselend en zelden saai.

82dff7587e99b3ccecbf980ae5f18dc6.png
Hilja Dekker
Vestigingsmanager en Financieel administratief medewerker

Mijn naam is Hilja Dekker, getrouwd en moeder van 2 dochters. Na jaren werkzaam geweest te zijn in de reisbranche, ben ik sinds 2016 werkzaam bij AlleZFlex. Hier ben ik onder andere verantwoordelijk voor de verwerking van de uren van onze medewerkers, het factureren hiervan naar de bedrijven en de uitbetaling van de salarissen. Sinds 2022 ben ik vestigingsmanager van de vestiging in Zuidwolde en ondersteun ik het team en de directie in hun dagelijkse werkzaamheden. Vragen van klanten en medewerkers beantwoord ik graag, persoonlijk of via telefoon of mail. 

26f8668540edbea34852db5a4a8fdfef.png
Marinda Brinkman
Financieel administratief medewerker

Mijn naam is Marinda Brinkman, getrouwd moeder van 2 kinderen en oma van 3 prachtige kleindochters. Binnen AlleZFlex houd ik mij bezig met het verwerken van de uren, de facturatie hiervan naar de bedrijven en de uitbetalingen van de salarissen aan de uitzendkrachten. Ook ben ik samen met mijn collega verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie.  De dynamiek tussen de verschillende werkzaamheden vind ik geweldig en zeker niet saai.

8f41f006393936fbc1eb9ed5c5506e3c.png
Iris van Dalen
Payroll

Mijn naam is Iris van Dalen en binnen AlleZFlex houd ik mij bezig met de payroll en uitzenden. Onze (nieuwe) klanten en medewerkers weten ons te vinden wanneer zij hier meer over willen weten. Het onderhouden van contacten met zowel klant als medewerker behoort dus grotendeels tot één van mijn taken. Daarnaast zorg ik er voor dat contracten en de daarbij horende zaken aangemaakt worden, zodat onze medewerkers lekker aan het werk kunnen. Naast deze werkzaamheden draag ik ook mijn steentje bij aan de Horeca tak binnen AlleZFlex en dat betekent intakes voeren en de juiste mensen naar de juiste plaats bemiddelen.

e83df12231752a71d9f0ed37044b95b8.png
Marije van Middelaar
Intercedent

Hallo, ik ben Marije en werk als intercedente bij AlleZFlex sinds juli 2020. Mijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit administratieve taken, zoals het bijhouden van contracten, CAO’s en ziekteverzuim. Heb jij vragen over je huidige contract of heb je vragen over de CAO die voor jou geldt? Dan ben je bij mij aan het goede adres! Wet- en regelgeving klinkt misschien niet het meest spannend, maar is wel echt mijn ding. En uiteraard staan wij ervoor in bij AlleZFlex dat alles op de juiste manier wordt toegepast voor onze klanten en medewerkers.  

83fc733250da9733cb0b9856a3918b2e.png
Ilona van der Wielen
Intercedent

Hoi, ik ben Ilona en werk sinds Maart 2022 bij AlleZFlex. Als intercedent hou ik me bezig met verschillende taken, zoals payroll, intakes, ziekteverzuim, uren binnen halen van de kandidaten en vacatures schrijven. De afwisseling van de administratieve kant van het werk aan de ene kant en het spreken van de mensen en het onderhouden van contact met de bedrijven aan de andere kant, maakt het werk uitdagend en nooit saai! Samen met mijn collega’s zorgen we ervoor dat we een passende en leuke baan zoeken voor de mensen die hier binnenkomen.

Dus, ben jij op zoek naar een nieuwe of andere baan, stap dan eens binnen bij ons kantoor. Onder het genot van een kop koffie en een leuk gesprek, hoop ik jou aan de perfecte baan te kunnen helpen.